فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

ده سال با آیتونز

 


 

آیتونز قلب تپنده محصولات اپل است. نرم افزار قدرتمندی از سوی اپل که ده سال پیش برای اولین بار پدید آمد. مدتی قبل آیتونز 10 ساله شد و به همین مناسبت اپل با یک تایملان زیبا این سالگرد را با هوادارانش جشن گرفت. اما آیتونز واقعا چه تاثیری بر روی زندگی کاربرانش گذاشت؟


 

ده سال با آیتونز

 

آغاز دوران پر فراز و نشیب آیتونز

اولین بار سال 2003 بود که اسم آیتونز را از دهان استیو جابز شنیدیم یعنی همان موقع که یک روز بعد از آن آیپاد نسل سوم معرفی شد. استیو جابز این نرم افزار را معرفی تا همانطور که خودش گفته کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات خودشان را با دیگر کامپیوتر ها و دستگاه ها هماهنگ کنند، از آنها بکاپ بگیرند، آهنگ گوش دهند یا بخرند، فیلم و سریال ببینند و بخرند.

آن زمان هنوز خبری از آیکلاود و ذخیره سازی ابری نبود و می توان گفت آیتونز ایده جالبی برای سینک کردن دیوایس ها بود. ضمن اینکه مرجع خوبی برای دسترسی به محتوایی مثل آهنگ و فیلم بود. گرچه آن روزها فقط 200.000 آهنگ در آیتونز وجود داشت. به نظر خنده دار می آید اما واقعیت است. آیتونز با 200.000 آهنگ و مجموعه ای کاملا محدود کار خود را شروع کرد اما اکنون به آنچه امروز از آن می شناسیم رسیده.

شاید تا پیش از آیتونز موزیک و فیلم هایی که داشتید به صورت کاملا نامنظم روی هارد کامپیوتر شما ذخیره شده بود. اما حالا با آیتونز خیلی راحت می توانید با دانلود محتوا از فروشگاه آیتونز، همان لحظه محتوای مورد نظر را دسته بندی کنید

 


موضوعات مرتبط: درس اول آیتونز ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, | 10:44 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon